Servis hasicích zařízení

Servisní oddělení se nespecializuje jenom na samotné opravy systému, nýbrž i na školení obsluhy, kontrolu provozuschopnosti, pravidelné servisní prohlídky a revize.

Samostatné servisní oddělení s odborně proškoleným personálem nabízí své služby nejen při opravách systému, ale i při testech, zkouškách a uvádění SHZ do provozu, zaškolování obsluhy a provádění kontrol provozuschopnosti podle vyhlášky 246/2001 Sb., v souladu s ČSN EN 12845, předpisy výrobce a pojišťoven.

Nonstop podpora

V oblasti servisu je vám k dispozici náš profesionální a výrobci komponent systému pravidelně školený personál. Nabízíme vám rychlé ad-hoc zásahy (5 výjezdových bodů na území ČR a SR) a non-stop dispečink 24/7 (včetně víkendů a svátků) pro operativní řešení náhlých problémů.

Moderní technologie

Veškeré závady a záznamy z pravidelných prohlídek vašeho systému stabilního hasicího zařízení jsou spravovány moderním informačním systémem, který umožňuje optimální plánování zásahů a technikům v terénu poskytuje na mobilním PDA zařízení potřebné informace o všech komponentech systému, jeho parametrech a o historii servisních úkonů.

Je na nás spoleh

Kromě výše uvedeného spatřujeme záruku solidnosti naší společnosti nejen v zázemí silné nadnárodní skupiny, ale i v certifikaci systému jakosti veškeré naší činnosti dle ISO 9001:2008 a také v dostatečném výši odpovědnostního pojištění.

Naše projekty